نرم افزار
نرم افزار حسابداری دفتر وکالت رایگان | برنامه حسابداری دفتر وکالت و حقوقی ارزان
نرم افزار حسابداری دفتر وکالت شرکت نرم افزاری عارف رایانه که یک برنامه برای حسابداری دفاتر وکالت می باشد
این محصول , نرم افزاری برای وکلا به زبان فارسی و نگارش سال ۲۰۱۷ است , که با کمک ان میتوانید در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بالا برنامه ای برای مدیریت دفتر وکالت خود داشته باشید
بهترین نرم افزار وکالت رایگان یا خرید برنامه ارزان برای دفتر وکالت
این نرم افزار دارای سیستم دریافت و پرداخت، دفتر چک، دفتر یادداشت و یادآوری و همینطور مجهز به کالر ای دی و سامانه پیامکی رایگان می باشد.این برنامه قادر است سیستم مدیریتی دفتروکالت شمارا از شیوه قدیمی و دفتری که بسیار زمان بر و پر از اشکال می باشد را تغییر داده و زمینه ای مناسب برای مدیریتی قدرتمند و سریعتر با بازدهی بیشتر برای شما و کیفیت مناسبتر برای مشتریانتان فراهم کند
این برنامه دفتر وکالت چه ویژگی هایی دارد؟
- امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
- امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و وکیل به طور همزمان)
- داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
- امکان تهیه گزارشات متنوع از پرونده های موکلین صورتحساب، چک های پرداختی و دریافتی
- مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
- امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
- بروز رسانی خودکار نرم افزار از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
- پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان
خرید نرم افزار وکالت چه امکاناتی دارد؟
- امکان تعریف وکیل به تعداد مورد نیاز (قابل استفاده برای چند وکیل در یک دفتر وکالت)
- امکان ثبت اطلاعات دقیق اطلاعات مراجعین با قابلیت جستجو و گزارشگیری
- امکان تشکیل پرونده برای موکل و با امکان ثبت جزئیات مربوط به علت مراجعه و نتایج و وضعیت پرونده
- طبقه بندی کارها و اقدامات قابل انجام بر روی پرونده های موکلین و استفاده هنگام ثبت در اطلاعات هر پرونده جهت تفکیک بهتر پرونده ها
- امکان جستجو ، آرشیو گذاری یا بایگانی و تفکیک پرونده های ثبت شده اعم از درحال بررسی و یا مختومه
- امکان تعریف علت های مراجعه بیماران و تشخیص های درمان پیشفرض جهت بررسی پرونده بیمار
- امکان آرشیو گذاری فایل ها و اسناد مربوط به پرونده ها با امکان تعیین عنوان و تاریخ جهت جستجو و دسترسی آسان
- ثبت انواع نامه های اداری با امکان چاپ ، طبقه بندی و مشاهده وضعیت نامه
- امکان تنظیم تقویم هفتگی و تعیین وقت برای موکلین جهت انجام امور حقوقی
- امکان ارسال SMS از طریق نرم افزار برای موکل جهت یادآوری وقت ملاقات بصورت هوشمند
- امکان تهیه گزارش از برنامه کاری ، ساعات جلسات و وضعیت پرونده ها بصورت روزانه توسط وکیل
- امکان تنظیم و ثبت اطلاعات وکالتنامه ها با امکان چاپ و گزارش بر روی اوراق اداری مربوطه
- امکان تنظیم و ثبت قرارداد های حقوقی با قابلیت چاپ بر روی فرم مخصوص قوه قضاییه
- امکان طراحی اختصاصی سربرگ وکلاجهت انجام امور چاپی و درج گزارشات
- امکان تعریف لیست انتخابی برای جزئیات اطلاعات مربوط به پرونده ها که باعث سهولت در ورود اطلاعات و بی نیاز شدن از تایپ گردد
- امکان طراحی قرارداد ها بصورت دلخواه توسط مدیر مرکز حقوقی.
- حسابداری ساده ویژه درج بدهکار و بستانکار کردن مشتریان و ثبت درآمد ها و مخارج دفتر
- چاپ رسید دریافت و پرداخت توسط مشتریان با درج سربرگ دفتر وکالت
- امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف توسط مدیر سیستم
- سیستم کنترل و مدیریت کاربران استفاده کننده از نرم افزار
- سیستم گزارش ساز پویا و امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های مختلف برنامه با توجه به نیاز وکیل
- سیستم Caller-ID و مانیتورینگ خطوط تلفن مرکز
- سامانه پیام کوتاه جهت ارسال و دریافت پیامک از طریق خطوط SMS با پیش شماره های ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰
- سیستم پشتیبانی خودکار و تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات برنامه بصورت زمانبندی شده
برای خرید این نرم افزار همین امروز با ما تماس بگیرید . شماره های تماس: ۶۶۹۷۷۹۰۷ – ۶۶۳۸۳۶۰۶
امیدواریم با خرید این برنامه مدیریت دفتر وکالت در کمترین زمان ممکن شاهد پیشرفت کسب و کار خود و نیز کیفیت بالاتر برای مراجعه کنندگان باشید